1 Haziran 2012 Cuma

Bir Gittim İki Geldim

Çokkkkk uzun zaman oldu ortadan kaybolalı
Neler oldu bu 2 senede neler...
Abim nişanlandı,evlendi.
Bir kızım oldu. (Şükürrrrr şükürrr)
Abimin bir kızı oldu.
Çekirdek aileyi büyüttük
Ben artık kızıma bir blog açmaya karar verdim.
Ama bu 2 senede blog ara yüzünde de çok şeyler değişmiş.
Umarım becerebilirim şablon falan herşey değişmiş
Neyse ben gidip biraz bloga kafa patlatırken sizde benim minnoşuma maşallah diyip dua okuyup yüzüne üfürün bakalım.Selin'den ve benden hepinize kucak dolusu sevgiler.Öperizzzzz :)

13 yorum:

e. t. dedi ki...

Ceydaaaa çook sevindim. Seni böyle bir mutlu bir haberle tekrar görmek ne kadar da güzel.
Hayırlı olsun, analı babalı büyüsün Selin cik inşallah.

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Teşekkür ederim canım.Tekrar burda olmak çok güzel.amin tüm dileklerine.sevgiler

balböcükleri dedi ki...

ilk önce maşallah sonraaaaaaa
ulen iki senede neler olmuş neler.çekirdek aile büyümüş:)kaybolma gayrı.

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Yok bebeğim buralardayım artık gitmem bir yere.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Ahhh tatlım benim,büyümüş abla olmuş bu yaww??
Hoşgeldin Ceydacım.

NEFİSE dedi ki...

Bende bebiş büyüdümü acaba diyordum...maşallah.Hakikatten yazzılarını özledim Ceyda...kaybolma lütfen.

icimdeki yolculuk dedi ki...

ceydacım hoş geldin.ne güzel haberler bunlar maşallahh maşallah

GeCe dedi ki...

canım dönmene çok sevindim, ceyda'nın bloguna (fotoğraf penceresi) yazdığın bir yorumdan hamile olduğunu öğrenmiştim, orda birçok kişi sana seslendi ben de dahil ama görmedin sanırım. Selin'e maşallah 41 kere annesinin güzelliğini almış. Allah analı babalı büyütsün inşallah

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Hoşbulduk Ebrucum.Evet büyüyoruz.

Yok Nefise abla kaybolmam buralardaym.

Teşekkür ederiz Funda hoş bulduk.

Gececim görmedim canım.Yorum yazdım sonrada bakmadım.Üzldüm bak şimdi.Amin tüm güzel dileklerine

TATESAL dedi ki...

Ceydaaaaa canım merhbalar,hoşgeldin hayatım...inanamadım kızına bayıldım...Şükürler olsun bak gördünmü rabbim verince ne güzel veriyor...analı babalı büyütün inşallah...abinde evlenmiş hayırlı olsun onun kızıyla ikiz gibi olmuşlar maşallah...çok sevindim çok...
daha çok uğra buralara bizi merakta bırakma...

yasenin dedi ki...

hoşgeldin maşallah barekallah bebişine tam yemelik olmuş yaa

Syhn dedi ki...

ay kimleri görüyorummmmmmmmmmmm!!!!!
hoşgeldin ya insafsız bu kadar ara verilir mi?

eski bir dostu görmüş gibiyim çok sevindim ;)

Unknown dedi ki...

Hoşgeldinnnnnn:))) hatırladın mı beni. Altun Ocak da 3 yasında olacak. Senı ve kızını öpüyorum. Bu kadar ara verme:)) öpüyorum

Related Posts with Thumbnails