20 Mayıs 2010 Perşembe

Geçip Giden Zamanda...

Yine ne kadar uzun zaman olmuş yaz(a)mayalı.
Oysa yazacak ne çok şey vardı.
Ama zaman aşımına uğrayanlarda var aralarında :)
Şu tadilat işi mahvetti bizi.
Göcebe gibi kah annemde kah harabe evimizde yaşadık.Bazen çok sıkıldık, , bir türlü toparlanamayan dağınık bu evden,bazen 'amaaannn boşver '' durumunda geçirdik pizza ve dvd keyifi yaparak.Altı üstüne geldi evimizin de,hayatımızın da ama altının üstünden daha güzel olduğunu şimdi daha iyi anlıyoruz keyfini çıkarırken.
Vee geçip giden zamanda bir doğum günü, (İyiki doğduummm,gördünmü 30 oldum.)
bir evlilik yıldönümü kutlaması da geçirdik( Nice nice senelere)


Bu arada Ferduşumun kardeşini de everdik.(Mutluluğunuz daim olsun F&F)
Düğünden bir hafta önce kına için Bursaya gittiğimde Semra'nın ve Banu'nun kulaklarını çınlattım.(1 Mayıs öğle saatlerinde çınladımı kulaklarınız kızlar?)
Bir hafta sonra malesef tadilat işleri yüzünden Bursaya düğüne gidemedim. Kurtlarıma bir hal çare ararken nihayetinde nikahtan sonra eğlenmeye gitmemizle kurt işini de çözmüş olduk.Bu eğlence en çok ta bize yaradı,tüm yorgunluğumuzu attık sanırım.


Ps : Kilo verme işi yalan oldu.1 kilo verdim ve hala dobişim :)
beni soran herkese teşekkür ederim, özellikle zayıflamışsın diyenleri kocaman kocaman öpüyorum.Hayy ağzınız bal yesin sizin emi :)
CANIMIN ÜÇÜ

23 yorum:

Mehtap dedi ki...

Güle güle otur ceydacığım.Evde eşya varken tadilat işi gerçekten zordur.aynı sıkıntıları birkaç yıl önce yaşamıştım.Aslında en güzelini de yapmışsınız.O sıkıntıları dert edip,keyfini bozmak yerine, günlerin tadını çıkarmakla en iyisini yapmışsınız.geçici dönemler ve sonucu da eminim seni mutlu etmiştir.bundan sonra da herşey gönlünce olsun canım.sevgiyle ve sağlıkla kal.öpüyorum.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

valla bayılıyorum şu senin özetlerine.O kadar uzun zaman yazmayıpta herşeyi bu kadar net özetleyen başka kimse yoktur Ceydacım.
lütfen sen arayı genede bu kadar uzatma.

Stil Direktoru dedi ki...

Süper tebrikler canım güzel günlerde ağız tadıyla. Buradayım bebem söyle canım muccx

svl dedi ki...

Ceydacım sahalara dönmene sevindim,Yoklugunda resimlerde gördüğün kadarıyla güzel işler yapmışsın canım,tadilat tüylerimi ürpertti söyliyim :Dmuck canım

TATESAL dedi ki...

Amanda benim Ceydam gelmiş,hoşgelmiş,iyiki domuş,iyi ki evlenmiş hepsi kutlu olsun....
Tadilat işi çok zor canım be ama güzel olmuştur şimdi güle güle otur,sağlıkla....

TATESAL dedi ki...

Ceydoşum canının üçü ne bayıldım...Annene hayran kaldım...
Sende fıstık gibisin...

NEFİSE dedi ki...

Gerçekten özletiyorsun kendini ama mazeretlerin kabul edilir şeyler.. güle güle otur.Kız ne bu pozlar film artizleri gibi.. ha ha ha ha ha ..(maşallah dedim merak etme)

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

canım çok işler başardın koşturdun tadını çıkar artık keyfine bak.
yengem seni iyiki dogurmuş :)) iyiki varsın canım yeni yaşın bütün isteklerini getirsin inş.
mutlu huzurlu evliligin (aman nazar degmesin)bir ömür boyu güzellikler içinde sürsün kocasının kıymetlisiiiiiiii :)))

Syhn dedi ki...

ohh fotolar şahane!
ama uzun aradan sonra uzun bi psot paklardı bizi derken ne güzel özetlemişsin herşeyi;)

fotolara bittim pek güzeliz ya maşallah ne diye uğraşıyon kilo vercem diye alma yeter bodurum pilicim:) hoşgeldin sakın bir daha açma bu kdr arayı;)

cansudere dedi ki...

canım özlettin kendini mutlu yıllar bu arada sevgiler...

Adsız dedi ki...

tebrık ederım canım,yuzunuz hep gulsun.

Paşa dedi ki...

selamm sende kayıpmışsın hatun:)yeni evlenenlere mutluluklar sana da nice yaşlar diliyorum...
evişleri bitmiyor allah kolaylık versin öpüldün:)

Paşa dedi ki...

ceydoş nerdesin? gerçi bende yokum ama cööö demek istedim:)

havvanur dedi ki...

kimbilir şimdi sen nerelerde yaşarsım kimbilir mutlumu yoksa hep ağlarmısın blogun kötü tarafı kayıplarda haber almamak(( huu orda kimse vamı yokmu elma dersem çık armut drsem çıkma elmaaaaaaaaaaa()

Hamiyet dedi ki...

Sevdiklerinizle birlikte mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle. Hayırlı bayramlar...

Stil Direktoru dedi ki...

Oh sefanız olsun sağlık ve huzurla canım

nesrin dedi ki...

Güle güle oturun. Sevgiler...

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar sevgili arkadaşım.
sağlıkla huzurla sefanız olsun inşallah...
tadilat işleri zor olur bilirim.ama allah kolaylığını da veriyor.
süper her kare
sevgiler...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Ceydamm gel artık...
Yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım.

Adsız dedi ki...

nerdesinnnn

balböcükleri dedi ki...

eeeeeeeeeee de gel artık bebiş görmek istiyom beeeeeen

Defnenin Annesi dedi ki...

nerelerdesin... Bebisle birlikte yeni yazilar gelsin artik...

Unknown dedi ki...

Merhaba Ceyda!

blogunuz çok tatlı. Onu bizim yeni bulut sitemiz www.kutucugum.com da paylaşabilirsiniz. Bütün dosyanızı tek bir yerde tutun. Deneyin bugün :)

Sorunuz varsa bana mesaj atınız!
mehmet.kaya@kututucum.com
www.kutucugum.com

Related Posts with Thumbnails