23 Ocak 2010 Cumartesi

Siz evet mi dediniz.?. Bende :)


20 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ceyda'cım önce yarıldım ne yalan söyleyeyim ama 1000000 milyon tane papim olacağına Ömi son nefesime kadar dibimde olsun :)

Paşa dedi ki...

ya bende ewet diyenlerdenim::))
bu arada kıbrıstayım hayatım)
bol bol kay bakalım ama benim içinde kay yoksa küserim:)
sıradan bir halk gibi tamammmı:)

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

evet evet yüzmilyon baloncuk aşkına evet:)))

Çalışkan Arı dedi ki...

Eh durumdan belli diil mi?, yemek yap yaz,kitap oku( çocuk eğitimi) yaz, püf noktası yaz,çalışan anne için pretik bişe yap yaz....
tüm bunlar niye EVET dedik diye...
Ama ne güzel etmişiz dimi???

Virgo dedi ki...

evlenenleri sahip oldukları yıprattı ..
bekarlarıda sahip olamadıkları....
değilmi?... ceydacım
sevgilerimle

Rozerin'in Annesi dedi ki...

Selam ben geldim...Bende beklerim...:))) vallahi ne yalan soyliyim bende evet, evet, evet diyenlerdenim omrumun son nefesine kadar EVET...

svl dedi ki...

Ben evlilikte daha mutluyum kuşum :D

Syhn dedi ki...

ahahaha...
bayıldım!!!
kötü örnek ama :)))

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

Edacım bencede canım.
Panın annesi küsme küsme senin içind kayarım:)
Fundacım iyiki evet demişiz
Çalışkan arı bencede çok güzel etmişiz.ne iyi etmişiz.
Virgo katılıyorum çok doğru:))
Rozerin annesi teşekkür ederim ziyaretin için.bende uğrayacağım en kısa zamanda
Svl cim bende öyle.Allah mutlu etsin hepimizi
Seyhan yüz güldüyor ama

Dolunay dedi ki...

:) nasıl yanı dıyıp ıkı kere okudum :)

SerpiL dedi ki...

abooooooow desene biz tezeği avuçlan yedik:)

cansudere dedi ki...

böyle bişeye evet denmez mi hiç canım.

ZePhYrE dedi ki...

biz bu kadar baş belası değilizdir yaw :) sahiden öylemiyiz...!

cecilia dedi ki...

hiçbi kız en azından türkiye'de sevdiği adama hayır demez, düşünsene evde kalma diye bir olguyu çıkarmışlar başımıza bu korkudan er yada geç evet der kadın :) ve bunalra da katlanır..

GeCe dedi ki...

ya ben evet deyip mutlu olunabileceğine inananlardan ve öyle olanlardanım hepimiz öyleyiz aslında yalnızlık daha zor yaa

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

evet ....evett.....

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

bende evet dedim ve çoooooookkkkkk mutluyum iyiki evet demişim

KEYFESEYRAN dedi ki...

Evlenme teklifi benim ağzımdan kaçınca o tabi atladı şimdi yazdıklarının hepsini yapıyorum ne yapayım ben kendim düştüm

é ℓ ℓ a dedi ki...

ay bu ne evlilikten soguttun bizi :)
tamam ulen evlenmiyorum :)

日月神教-任我行 dedi ki...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

Related Posts with Thumbnails