23 Ocak 2010 Cumartesi

Siz evet mi dediniz.?. Bende :)


19 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Ceyda'cım önce yarıldım ne yalan söyleyeyim ama 1000000 milyon tane papim olacağına Ömi son nefesime kadar dibimde olsun :)

Paşa dedi ki...

ya bende ewet diyenlerdenim::))
bu arada kıbrıstayım hayatım)
bol bol kay bakalım ama benim içinde kay yoksa küserim:)
sıradan bir halk gibi tamammmı:)

icimdeki yolculuk dedi ki...

evet evet yüzmilyon baloncuk aşkına evet:)))

Çalışkan Arı dedi ki...

Eh durumdan belli diil mi?, yemek yap yaz,kitap oku( çocuk eğitimi) yaz, püf noktası yaz,çalışan anne için pretik bişe yap yaz....
tüm bunlar niye EVET dedik diye...
Ama ne güzel etmişiz dimi???

VİRGO dedi ki...

evlenenleri sahip oldukları yıprattı ..
bekarlarıda sahip olamadıkları....
değilmi?... ceydacım
sevgilerimle

Rozerin'in Annesi dedi ki...

Selam ben geldim...Bende beklerim...:))) vallahi ne yalan soyliyim bende evet, evet, evet diyenlerdenim omrumun son nefesine kadar EVET...

svl dedi ki...

Ben evlilikte daha mutluyum kuşum :D

Syhn dedi ki...

ahahaha...
bayıldım!!!
kötü örnek ama :)))

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Edacım bencede canım.
Panın annesi küsme küsme senin içind kayarım:)
Fundacım iyiki evet demişiz
Çalışkan arı bencede çok güzel etmişiz.ne iyi etmişiz.
Virgo katılıyorum çok doğru:))
Rozerin annesi teşekkür ederim ziyaretin için.bende uğrayacağım en kısa zamanda
Svl cim bende öyle.Allah mutlu etsin hepimizi
Seyhan yüz güldüyor ama

Adsız dedi ki...

:) nasıl yanı dıyıp ıkı kere okudum :)

balböcükleri dedi ki...

abooooooow desene biz tezeği avuçlan yedik:)

cansudere dedi ki...

böyle bişeye evet denmez mi hiç canım.

ZePhYrE dedi ki...

biz bu kadar baş belası değilizdir yaw :) sahiden öylemiyiz...!

cecilia dedi ki...

hiçbi kız en azından türkiye'de sevdiği adama hayır demez, düşünsene evde kalma diye bir olguyu çıkarmışlar başımıza bu korkudan er yada geç evet der kadın :) ve bunalra da katlanır..

GeCe dedi ki...

ya ben evet deyip mutlu olunabileceğine inananlardan ve öyle olanlardanım hepimiz öyleyiz aslında yalnızlık daha zor yaa

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

evet ....evett.....

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

bende evet dedim ve çoooooookkkkkk mutluyum iyiki evet demişim

KEYFESEYRAN dedi ki...

Evlenme teklifi benim ağzımdan kaçınca o tabi atladı şimdi yazdıklarının hepsini yapıyorum ne yapayım ben kendim düştüm

éLLa Çiça dedi ki...

ay bu ne evlilikten soguttun bizi :)
tamam ulen evlenmiyorum :)

Related Posts with Thumbnails