22 Ocak 2010 Cuma

Satıyorumm...Satıyorumm...Sattımmm....Alıcı: Bir Moğol Kızı


Altı kadına sadece bir erkeğin düştüğü,nüfusu sadece 3 milyon olan Moğolistan,Türkiye'den 20 bin erkek istiyormuş.
Üstelik başlık parasıda varmış....
'' Türk Erkeği böyle bir teklif göremedi '' diyor haberde.

Eeee artık devir değişti.Modern çağdayız öyle değil mi? Hep babalar kızlarını,abiler kardeşlerini 3-5 hayvan başlık parasına kurban edecek değil ya...

Bende gönderiyorum abimi.Aradım bugün söyledim telefonda kendisine.Güldü müldü yeni damat(gelin) gibi kıkırdadı ama koydum ben kafaya.
Dizi setlerinde gecesi yok, gündüzü yok.Evleneceğide yok.Alsın bir Moğol kızı,kırsın poposunu otursun:))
Kendi hayat filmini çeksin.
Nereye kadar yahu çiçekten, çiçeğe arı gibi vız vız vız... vız vız vız...

19 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

İlahi Ceyda :)
Ama buradaki duyuruyu görünce Abin ne diyecek merak ettim şimdi?

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

suda küçüğün,son sözde küçüğün canım :)
hanımağanın lafının üstüne ne diyecekmiş:)))

yasamladans dedi ki...

ben de aynısını erkek kardeşim için düşündüm :)))

tatesal dedi ki...

Traji komik....

ELÇİN dedi ki...

deli:) seninle o yüzden iyi anlaşıyoruz

Defnenin Annesi dedi ki...

ne gidiyorsunuz taaaaaaaaa mongolistan'a benim gül gibi bir arkadasim var... Adida gül. Ben veririm onu size dermisin :-) insallah okumaz yoksa öldürür beni :-))) Biri ona sürekli cikma teklif ediyor, oda ondan hic hoslanmiyor gecenlerde "Yeliz ben ona kaldiysam, böyle kaderin icine tüküreyim" dedi :-)

cecilia dedi ki...

haha yazık onlara alsın bizimkilerden tamam :)

havvanur dedi ki...

amann şimdide mogollu gelinlermi çıkıyorr bn sefmiomm :))genlerimiz degişiyor beaw al abine kendi örf ve adetlerimize göre kızlarıdan:))bzm semte yabancı gelin çokkk çok inat ve kincilerr ama bakımlı hatunlar anam işi bilio bu hatunlar hepsi üni meznu ama ya yaşlı bakıo yada çocuk bazende evin erkegini çalıolar he :))) neyse boşver mogolu kızz dost tavsiyesii şaka yptın zaten:))

yasenin dedi ki...

ilahi çok hoşsun bende merakla açtım ne satıyoki diye kardeşimiz yakışıklı boşver sen moğol kızını türk kızı alsın

E dedi ki...

Türk kızı varken taaa uzaklara gidip moğol gelini almaya ne gerek var..

svl dedi ki...

Ceydaa cok güldüm yaa çokk :D

Mahperi dedi ki...

Sen çok yaşa Ceyda. Bizdede bekar erkek çok. Bende onları satsam Moğollara köşeyi dönerim.

zeynepin sesi dedi ki...

bende de var göndderilcek bi kaç kişi,beraber yollayalım o zaman :)

SerpiL dedi ki...

yağmuruuuuuu kim döküyoooooor.
ceydanın ağbisi kaç koyun ediyooooor.
yazık len bizdede var bi dene en erkek kurusundan.moğolistana filan yollayamam vallaha.türk kızlarına güveniyorum.ama ii bi büyük baş bikaç denede güççük baş veren olursa verrim

NEFİSE dedi ki...

Toptan zıvıtmış herkes ne çok erkek kurusu varmış .. ha ha ha ha ...

Pırıltılı cadı dedi ki...

:))) bende ızledım bı haberi de, cok guldum yahuu :))

Dolunay dedi ki...

boşver ceydacım bızım turk kızlarından buluruz abıne :)

GeCe dedi ki...

ya iyi güzel de moğolistan da napacak abin orda hiç birşey yok ya valla milyar verseler gitmem ben

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

heyyyyy şekerim ben duymamıştım bu haberi :))))))
şu başlık parası falan isteyenleri,bir araya toplayıp toptan satsak.ne rahat ederdi geride kalanları :))

Related Posts with Thumbnails