8 Nisan 2010 Perşembe

Elma dersem çık,Armut dersem çıkma! ARMUT :)

Hangi birinden bahsedeyim ben şimdi?
Sürekli sorun yaratan,tamire gidip daha beter olan modem probleminden mi ?
Bu kış bizi soğuktan donduran evin mantolama ve pvc tadilatına başlanmasından mı ?
Hataydaki dizi patlayıp(Onların dili ile) İstanbul'a yanımıza dönen kardeşimle bol bol vakit geçirdiğimizden mi ?


Rejime başladığımdan,deli gibi spor yapıp bacaklarımın ağrısından yürüyümez halde olduğumdan mı ?
Bahar yorgunluğundan mı? ,yoksa bu blog işini beceremediğimden mi? yazasasım,çizesim olmadğından mı?
Kaçıp gidesim var,tatile ihtiyacım var, bir balonun ipine tutunup semalarda dolaşasım var...


Yok yok şuan hiçbirinden bahsetmiyorum.Ben ve ev yenilensin önce.Ondan sonrası Allah Kerim.
Şu emektar kablolu modemi de emekliye ayırdık mı iş tamam dır. Birdaha ZyXEL koblosuz modem mi? Tövbeeeeeee.
(ZyXEL servisi siz bana bu modemin hele bir yenisini göndermeyin bak ben daha neler yazıcam)

Bu arada şimdi yine yayınlamazsam hiç yayınlayamayacağım.Bu yazı altına çok alakasız olacak ama okadar çok dök çantandakileri yorumu ve maili aldım ki.Bu sefer boşaltım işte buyrun.

Tabiki bu çantanın toplanıp, düzeltilmiş hali.Çantada bunlar var, var ama fazladan çıkarılanlarda var :) Elime geçen ne varsa atmışım,fişler,faturalar,bozuk para... Anlatamıyorum daha çıkanları yazmaya.
Hay Allah razı olsun derli toplu bir çantam oldu sayenizde :)
Arada birde gardolap içi sorsanıza :)

9 yorum:

NEFİSE dedi ki...

Şekerim dün gelmedin .. bol dertleşmeli güzel bir geçirdik Elçin'le..Elmaaaa... diyeyim de çok ortaya bari.Bir görünüp bir kayboluveriyorsun..olmuyor bööööleeee!

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sonundaaaaaa kuzu yazdın :) yazmasan artık ben gelip senin adına yazacaktım yahu :)

Nefise ablamın dediği gibi dün çok güzel bir gün yaşadık ...Neler kaçırdın bir bilsen :) Benim lila aşkımdan dolayı nefise ablam gene her zamanki zarifliği ile harikalar yaratmıştııı

hadi koltur totoyu ...bu kadar sermek olmaz yahuuu

TATESAL dedi ki...

Ceydoşum hoşgeldin canımıniçi....
Özlettin kendini senin o sımsıcak,hareketli,canlı muzip halini özledik...
Her zamanki harika görünüyorsun,spor yaramış...
Öpüyorum kocaman....

pelince dedi ki...

Ceyda şükür kavuştuk,nerelerdesin.. özledik seni... iyi olmana çok sevindim.. fotoğraflar şahane... keyfin hep yerinde olsun..

sevgiler...

svl dedi ki...

Ceyda olsun döndünya buna şükür...:D

Unknown dedi ki...

Elmaaa Ceyda buraya. Çok özlettin kendini.
Modemin bir an önce düzelir inşallah.
Görüşürüz.

yasenin dedi ki...

nerelerdesin kız sen öldüm meraktan maillerede cevap yazmadın beni bayağı korkuttun iyi olmana sevindim bende senin gibiyim kaçasım var herşeyden tüm sorunlardan ve sorumluluklardan hoşgeldinnnnn

balböcükleri dedi ki...

kızam senin saçını başını yolcam he.her haltı yemişin bende nerde diyorum kanlıcada yoğurt bilem yemiş.pudra şekeride döktünmü gı:))

Zeynep'in Evi dedi ki...

ceyda sen nerelerdesinnnnnnn!

Related Posts with Thumbnails