25 Kasım 2009 Çarşamba

Güzel Düşünceler Meleğinden Ceyda'ya Aloo Alooo

Sevgili Ceydoş,
Biliyorum bu aralar sıkıntıların var.Biliyorum canın ne yazmak,ne konuşmak,ne gezmek istiyor.
Biliyorum kendini bu aralar bazen temizliğe,bazen parmağını bile kıpırdatmadan yatmaya veriyorsun.
Biliyorum bu süreç geçip bitene kadar yatmak,gözünü açtığında herşeyin mükemmel olmasını bekliyorsun.
Çok yoruldun,bunaldın,sıkıldın biliyorum.
Sabrını da görüyorum
Dua ettiğini,hayaller kurduğunu da...
ama biliyormusun sabrın sonu selamettir derler
aynen öyle şekerim.
Ben biliyorum herşey geçecek ve herşey hayal ettiğin gibi olacak.
Sen, ailene güç vermeye devam et.
Pozitifliğin ve şirinliğinle mutluluk rüzgararı estirmeye devam et.
Kocacığının dediği gibi ''iyiki varsın'' olmaya devam et
Bu sınavların aslında insana kişisel gelişimi ve olgunlaşması için hediye olduğunu unutma!!!
HERŞEY ÇOKK GÜZEL OLACAK
YAKINDA...

İmza
güzel düşünceler meleği


Ommmmm evet görüyorum
Herşey çok güzel olacak hissediyorum
güzel düşünceler meleği sen hep yanımda ol
şu ara sıra bir başıma gelip
''sabreden derviş sabretmekten gebermiş'' diyip
hah hah hah yapan kötü düşünceler meleğini de döv,kov.
ommmmm görüyorum harika bir sene geliyor
inşallah,maşallah
ommmmm...

( Ziyaretlere gelemediğim için özür dilerim.Hemen telafi ediyorum.Öpüyorum hepinizi)

22 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel düşünce meşeğine bayıldım canım...söylersen bana da uğrar mı :)

Adsız dedi ki...

bır gun banada gel ceydoş :)

havvanur dedi ki...

senin düşünce melegine falan ihtiyacın yok zaten melek sensin bacımm sabreden derviş muradına ermiş neyse bekledigin şıu mubarek akşam hurmetine olsun inşallah maşallahh hayırlı bayramlar güzel havadislerle gelesin inş

zuzuların annesi dedi ki...

Hoşgeldin canım,özlettin...
Ayrıca meleği de,düşünceleri de, onu yazanı da çok sevdim:)

zeynepin sesi dedi ki...

canım ya ne sevindim seni gördüüme anlatamam..kaç gündür aklımdasın ian,nerde bu kız diorum..baktım baktım yoksun ne zamandır,yazcaktım sana noluo,ii misin die,sen geldin :) hoş geldin..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Güzelde sen daha güzelsin.Sevgi ile kal tatlımmmmmm.

Esra dedi ki...

Çok şükürrr.Hoşgeldin:)Güzel düşünceli eleğin daima hep yanında olur inşallah...

balböcükleri dedi ki...

evet bir sene daha geliyor umarım hepimiz için hayırlısı olur kah gülüp kah ağlayacağımız bir sene umarım bu yıl düm negatif düşüncelerinden arınır seni mutlu edecek olaylarla karşılaşırsın.bu yıl anne olursun inşallah.bu güzel duyguyu tatmanı dilerim.oğlan gelecek oğlaaaaaaaan içime doğuyo kız.zorla yumurtlatcam hepinizi:)kızım yok ya herkese oğlan deyip duruyorum.neyse sonunda gelebildin ayrılma bida bu kadar hadi öptüm

meltem dedi ki...

canım benim hoş geldin güzel düşünce meleğinde hep yanında olsun inşallah
senin canını sıkma gerçekten ben de geçen haftaasonu "biri" yüzünden çok üzüldüm eşimde keza öyle ama ne oldu biz üzüldüğümüzle kaldık birbirimize sarıldık bi gün hepsi geçip gidecek boşa üzdük kendimizi dicez hayatımız geçip gidecek
gel ikimizde dua edelim birbirimiz için kötülük düşünen art niyetli kimselerii sokmasın allah hayatımıza :)

e. t. dedi ki...

canım ne de güzel yazmışsın.
Sen Allah ın izniyle ve bu motiveyle herşeyin üstesinden gelirsin.
Sakın tatlı canını hiç bir şey için sıkma. Herşey değişiebilir, düzelebilir, hayatımızdaki güzelllikler gün olur (Allah korusun) elimizden alınabilir. Önemli olan, iyi yada kötü, hiç bir durumun baki olmayacağını bilmek.
Allah tüüüüm sıkıntılarını alsın ve gölündekileri kolaylıkla tez zamanda versin.

Unknown dedi ki...

Ne iyi kendi kendini çok güzel motive ediyosun. Hiç bir zaman karamsarlığa kapılma. Her gecenin sonunda sabah olur.

SMİLENA dedi ki...

güzel kalpli melek arkadaşım.dilerim herşey gönlünce olur.büyükler doğru söylemiş.sabreden muradına erir diye.ben buna inanıyorum...
iyi bayramlar diliyorum tatlım.seni kocaman öpüyorum...

cansudere dedi ki...

çok şükür geldın ve iyisin canım mutlu bayramlar sevgiler..

Paşa dedi ki...

ALLAH SENİ NE ETMESİN EMİİİİİİİİİİİİ
AZ GÜLMEDİM SEN VALLA AZ DEĞİLSİN ALEMSİN:)))))))
OMMMM ALLAH ŞU CADIYA GÖNLÜ NE DİLİYORSA VERSİN:)
OMMM BAYRAMIN ÇOK LEZİZ VE MUTLU GEÇSİN:)
OMMMM ALLAHIM CEYDAYA DA AFİYET VER DE YAZILAR YAZSIN:)))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Ceydacım bayramını en içten dileklerimle kutlarım ...

kuzularım ve ben dedi ki...

bayramın kutlu olsun canım benim sana karşı farklı şeyler hissediyorum ne bileyim daha candan daha samimi buluyorum senin gibi olan bikaç kişi taaa var.. hangimiz sorunsuz insanızki benim yazılarımı görüyorsun 2009 da nelerr neler yaşadım dahada yaşıycam ama bigün biticek az kaldı biliyorum en azından ölee ümit ediyorum öpüldün :)

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

canım ya çok eglendim :))
en kısa zamanda herşey yoluna girecek biraz daha sabır..
bir kerede burdan iyi bayramlar :))))fazlasıyla bayramlaştık aslında öptüm

pelince dedi ki...

Tüm güzellikler seninle olsun...

Canım sağlıklı,huzurlu ve mutlu bir bayram diliyorum...

Sevgiler..

TATESAL dedi ki...

CANIM MUTLU VE SAĞLIKLI BİR BAYRAM GEÇİRMEN DİLEĞİYLE TÜM İSTEKLERİN GERÇEKLEŞSİN...

serpil'in mutfağı dedi ki...

Teşekkürler Ceyda cım.Sizlerede iyi bayramlar

Unknown dedi ki...

pozitif düşünce
hayattaki en önemli olay
ne istiyorsan onu düşün ve iste
(anlamsız,olmayacak (kişiyi aşan)durumlar dışında
hepsi gerçek olur
ne demiş mevlana
gül düşünürsen
gülüstan
diken düşünürsen
dikenlik
olur.
selamlar
kocan
atilla türkgeldi.
doğru yoldasın.
seni seviyorum
çikilopum benim.

ŞIKELLA dedi ki...

hadi inşallah (C:C)

Related Posts with Thumbnails