27 Ağustos 2009 Perşembe

İyiki Doğdun Sevdiğim

Mutlu, sağlıklı,huzurlu
nice yaşların olsun birtanem...

Bugün Canımın doğum günü. Özel bir kutlama yok çünkü hiç sevmez. hemde babası bir iş için İstanbul'a geldi bugün.şuan bizde.
Allahtan beni düşünmüş olsalar gerek nüfusa 2 gün geç olarak yazdırmışlar doğum tarihini.
Yani 29 Ağustos görünüyor kafa kağıdında :)
bizde cumartesi için düşüneceğiz birşeyler.

Bu arada pasta sevmiyor.Yaaa doğum günü pastasız,mumsuz,dileksiz olurmu?
Ama bu sene sanırım pastayı sevecek ve yiyecek.
Kurtarıcım sanırım Pelin'ce Lezzetler oldu.Bloğunda gördüğüm dondurmalı pastayı yaptım.( sanırım diyorum daha yiyip yemiyeceğimi bilmiyorum.yerse büyük kurtarıcı seçicem Pelinim'i )


Gerçi görüntüsü güzel olmadı çünkü kilitli kek kalıbım yok. çok zor.çok ilkel şartlarda çalıştım.en zoruda parmaklarımı yalıyamadım.
Ama tadından çok umutluyum.
Şuan buzlukta kuzu kuzu yatıyor.Önce kocanın işten eve gelmesini,sonra iftar vaktinin gelmesini sonra Ceyda hn keyfinin gelmesini bekliyor buzluktan inmek için.( İftardan sonra mıyışıyorum da)

Tamam fazla yatmayacaksın pastacık .
püffff yapıcaz mumlara
dilek diliyecez.
sonra seni kesicez. ( kötü kötü gülme efekti)

23 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

nice nice yaşlara sevdikleriyle...

Maga dedi ki...

Saudações de Lisboa-Portugal

kuzularım ve ben dedi ki...

nice yıllara seninle birlikte canım

Unknown dedi ki...

NİCE YILLARA EŞİNLE SAĞLIK SIHHAT DOLU HUZUR DOLU UMUTLA MUTLULUKLA GEÇİÇEK BİR ÖMÜR DİLEĞİYLE CANIM...

cansudere dedi ki...

mutlu yıllar allah ayırmasın canım pasta güzel görünmüyor diyorsun ama burdan harıka görünüyor merak etme cnm ellerine saglık sevgiler...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım seneye daha farklı bir doğum günü olacak :)

anladın sen :)

Defnenin Annesi dedi ki...

birlikte nice yillar size.... Pasta yenmis bitmistir... Bu saate kalirmi degil mi :-) afiyet olsun...

Bir Yastıkta dedi ki...

AYYY BİZSİZ YEDİN HA ALICAĞIN OLSUN CADI:)şaka bir yana afiyet olsun ve eşine nice yıllar...
PAŞANIN ANASI:)

Flame dedi ki...

Eline sağlık Ceydacım. Eşine de nice seneler..

Unknown dedi ki...

nice sağlıklı uzun yaşlara sizlerle sevdikleriyle...

Duru'nun Annesi Gonca dedi ki...

Merhaba sitenize bende konuk oldum keşke olmaz olaydım pastayı görünce flaket canım çekti pasta çok güzelllllllllllllllll ellerinize sağlık ve afiyet olsunnn

Unknown dedi ki...

Canım ALLAH eşine sağlık,sıhat uzun bir ömür nasip etsin.nice yıllara
öpüyorum.

GAMZELİ ANNE dedi ki...

nice güzşe yaşlara önceliklesenle ve sevdikleriyle:)

Unknown dedi ki...

Eşinin doğum günü kutlu olsun. Pasta çok güzel görünüyor. Eminim beğenmiştir. Ellerine sağlık

GeCe dedi ki...

bence güzel olmuş pasta hemde dondurmalı harika

nice güzel yıllar dilerim sevdiğine sevdiğiyle :))

Esra dedi ki...

Pasta harika gözüküyor.İnşallah birlikte nice uzun seneler geçirmeniz dileğiyle...

ASLI dedi ki...

birlikte bir ömür geçirmenizi dileri ceydacım doğum gününüz kutlu olsun :D

zuzuların annesi dedi ki...

Ceydacım sen yaparsın da yenmez mi hiç?Şahsen ben kötü kötü gülme efekti olmadan bile yerim:))
Eminim eşinde çok beğenecektir...
Seninle ve sevdikleri ile birlikte geçireceği nice yaşları olsun...
Sevgiler...

e. t. dedi ki...

nice mutlu senelerde birlikte olun inşallah.
Ceydacım yemezse üzülme, bize gönder biz yeriz.
Yok yani maksat emeklerin ve pasta ziyan olmasın :P

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ceydacım valla çok güzel olmuş hiç de imkansızlıklar içinde yapılmış gibi durmuyor. Umarım eşin de çok beğenmiştir. Onun doğumgününü kutluyor ikinize beraberce mutlu bir ömür diliyorum. Sevgiler...

balböcükleri dedi ki...

eşine seninle beraber geçirmesi üzere nice nice mutlu yıllar.

zehra dedi ki...

allah hayırlı mutlu saglıklı guzel bır omur versın ay bu arada resımlere baktımda cok yakısıyorsunuz allah ayırmasın sızı

Mehtap dedi ki...

Nice yaşlara.Hep beraber sağlık,mutluluk ve sevgi dolu bir yaşam diliyorum.

Related Posts with Thumbnails