11 Mayıs 2009 Pazartesi

Geciken Mim

Geciken mimlerim var cevaplamayarak ayıp ettiğim.
Canım,birtanem Namı diğer umut bekçisi
ORGUKNIT ve müstakbel güzel anne ZEHRANIN EVİ mimlemişlerdi beni fii tarihinde.
Teşekkür ediyorum her ikisinede ve bu korku dolu soruları cevaplıyorum.
1-Yıl sonunda zengin olmak koşuluyla bir yıl boyunca her gece kabus görmek istermiydiniz?
İstermiyim yahu.O Para zaten psikolaglara giderdi kesin.Delirmeye niyetim yok.
2-Kör olmak ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
Tövbe Tövbe Allah korusun. Ben yarı yarıya yı tercih ederdim yani bir kulak sağır bir göz kör.yok olmuyorsa sağır olmayı tercih ederdim.Annem bana herşeyi anlatır nasıl olsa hiç bişeyciktende eksik kalmam.
3-Öleceğiniz anı bilmek istermiydiniz?
İstemezdim tabiki. habersiz gelen miafiri sevmem ama birtek Azrail için fikrimi değiştirdim.
4-Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söyleyemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?
Herzaman söylemem gerekenleri söylerim, söylenmesi gerekenlere.Tutamam içimde oyüzden yok bir diyeceğim gidebiliriz Azrail A.S.
5-Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz, son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?
Lap Topları,fotoğraflarımızı,cüzdan,çanta vs. önemli şeyleri işte

Bu soruları başka kim cevaplamak ister bilmem ama isteyen herkes buyursun.
Ben sıramı savdım.İki tane daha var cevaplamam gereken mim. en kısa zamanda onlarıda cevaplayacağım.

1 yorum:

havvanur dedi ki...

şablonun harika olmuş bahçene börtü böcek girmiş ama olsun:))sorular korkunç cevaplar muhteşem bnd cvplamıştım ama bnm neden aklıma gelmemiş cinsten cevap yani çok akılısın ceydaaa sevgilerrr

Related Posts with Thumbnails