21 Şubat 2009 Cumartesi

Bebeğim beni terketti

14 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

aynı şeyleri yaşadım...ama şimdi ona sahibim.üzüntünü derinden paylaşıyorum.lütfen üzülme...kafana takılan birşey olursa bana yazabilirsin.
icimdengeldigigibi@hotmail.com

Unknown dedi ki...

CANIM ÇOK ÜZÜLDÜM NOLUR DERT EDİPTE KENDİNE ÜZÜLME UMARIM DAHA İYİ OLUR HERŞEY BELKİDE BÖYLESİ DAHA HAYIRLIYDI SİZLER İÇİN LÜTFEN ÜZÜLME LÜTFEN

kuzularım ve ben dedi ki...

canım lütfen üzülme bende tedaviyle sahip oldum kızıma bu arada iki bebek kaybettim sonrda oğlum oldu önemli olan hamile kalıyor olabilmen allahım daha sağlıklısını verir inş üzülme.

havvanur dedi ki...

ceydacımm şimdi bu durumda ne denir bilmiyorumki ama her şer gördügümüzde mutlaka bi hayır vardırr verende o alanda o toparlanmalısın ve en kısa zamnda yine olacaktırr selam ve dua ile

Adsız dedi ki...

Canım bu durumu 1 kez yaşadım.
Lürfen güçlü ol.Anne olma umudunu sakın yitirme.Çok gençsin.Ben senin anne olacağına yürekten inanıyorum.

gül dedi ki...

canım çok geçmiş olsun ama üzülme allah en yakın zamanda umarım tattırır bu duyguyu sana..sen güçlü ol yeter

eviminnuru dedi ki...

canım bende yaşadım ilk hamileliğim böyle hüsran la sonuçlandı ama bundan sonra daha rahat hamile kalıyor kadınlar şimdi ben patır patır iki tane ard arda doğurdum olunca da derdi bitmiyo öfff ne halt yedim diyosun sevgilerimle canım

nergisce dedi ki...

ceyda ablacim üzülme nolur:((...

Unknown dedi ki...

Lütfen üzülmeyin Allah hayırlısını versin İnşallah yeniden annne olursunuz.

Defnenin Annesi dedi ki...

bak görüceksin, bir kac ay sonra bunlari unutucaksin... Allah sana saglikli bebis versin. Bu seferki saglikli degilmis ondan olmamis...

ASLI dedi ki...

Ceydacım üzülme herşey Allahtan gelir çok daha güzel günler göreceksin emin ol sakın üzülme öpüyorum cnm.

cansudere dedi ki...

canım umutsuzluga kapılma nolur güçlü ol yaradanın bir bildigi vardır. isyan etme sabret. sende bu duyguyu tatacaksın. kendine iyi bak nolur.

SMİLENA dedi ki...

inanmıyorum.sakın üzülme tamammı.yine hamile kalırsın.sakın dert etme .olur böyle şeyler.kısmet değilmiş canım.çok üzgünsündür şimdi.canım benim kıyamam ben sana.hiç üzülme.göreceksin çok yakında yine hamile kalacaksın

TATESAL dedi ki...

TATLIM DAHA ÇOK GENÇSİN,YİNE ANNE OLABİLİRSİN.DEMEKKİ BU BEBEĞİN DÜNYAYA GELDİĞİNDE SAĞLIKLA İLGİLİ PROBLEMLERİ OLACAKMIŞ...İNŞALLAH YİNE HAMİLE OLURSUN SAKIN ÜZÜLME VE HAYATA DÖRT ELLE SARIL...

Related Posts with Thumbnails